3 Januari | ännu en dag

Här sitter jag. Igen. Hungrig & luktar gris. Igen. Men bloggar gör jag ändå. ;) 
Nygligen kommit hem från jobbet. Startade veckan med att klippa upp alla smågrisar i BB med Theresa. Bra start.. höhö. Men det gick bra idag, och vi hann klart med alla smånassar. Skönt att ha det ur världen.

Innan jag åkte hem så följde jag med grabbarna ner till nya slaktsvinstallet. Imorgon ska det in grisar där för första gången. Förutom att vattnet krånglar, vetilationen inte funkar &  likaså utgödslingen så känns det bra. :P Oh my.. haha. Spännande om inte annat. Vi får väl se hur det går. 

Igår* bloggade jag inte som ett flertal antagligen märkte. Hade minsann annat för mig. Fina Glenn kom och hälsa på. Vi hade en superkväll med en låång fika på marieberg, sen vidare till örebro där vi gick på grekisk resturang och sedan avslutade kvällen med bio. Fantastiskt mysigt. Att vi sen höll på att slå ihjäl oss i ett halt Örebro är en annan sak. hehe.

Ska ju åka till honom i helgen. Hm, spännande. Jag som är sämst på att hitta. Så ska jag sätta mig och åka drygt tio mil. Fast det är inte så mycket, igentligen. Men för en feg människa som jag är det sjukt stort. ;) Men det ska jag klara. Yeeah.

Ska ju försöka komma iväg till katrineholm också, och provrida nordisen Ila. Är ju ledig på torsdag så kanske kan ta det då. Sååå nyfiken på tösen. Så det får jag lösa. :) Är du på Ida? Fotograf & trevligt sällskap behövs. ;)

Men nu ska jag ta kväll. Tråkigt att vara själv! Sällskap någon?
Aja, ska iaf duscha & äta något. Blev ju sent igår så kommer antagligen somna gott i soffan lite senare. ;)
Ha det gott allesammans. Skicka gärna en kommentar, då blir jag glad. :)
// Emma




Kommentarer
Postat av: Linnéa

"Imorgon bloggade jag inte som ett flertal antagligen märkte" Haha, lite trött Emma? xD

2011-01-03 * 18:40:45
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: Emma

Om inte annat så är jag gärna på o kollar på hästen!! :D

2011-01-03 * 18:50:01
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma | Nikoba

Svar: Linnea: vafan, hejhå nu loggar jag ut för idag. x'D ska ändra

Emma: Självklart gumman får du det!

2011-01-03 * 18:53:05
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Ida

Självklart!!! :D

2011-01-03 * 21:57:47


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0