25 januari

Nu är det hög tid att blogga lite.
Vart fullt upptagen sen sist & igår däckade jag i soffan. Låg efter med sömn typ tre dygn så somna vid sex igår. ;)
Har vart & praktikserat idag & igår på en annan grisgård för att fylla på med ännu mer tips & råd till grisningen. Snappade upp en hel del grejer jag ska testa på mina tanter & bebisar. Monika som jag vart med var supertrevlig och jag har verkligen känt mig välkommen och sådär. :)) Verkligen roligt! Dock en bit att åka på morgonen.
Men imorgon är det norrgården som gäller.

I helgen var jag ju i stockholm med älsk & familjen. Bodde på sjöfartshotellet där jag & Glenn fick eget dubbelrum. Supermysigt!
Så på lördagen firade vi syster Lisa som fyllde 30år. Gammal tant är hon. ;) Hihi
På söndagen startade vi dagen med en god hotellfrukost innan jag & Glenn tog oss en tur på stan innan det var dags för brunch med familjen.
Buffén var sååååå god. Höll på att föräta mig av alla god mat.
Sen bar det av hemåt mot bergshammar igen. Stannade hos glenn allt för länge & var inte hemma i Kumla fören vid midnatt. Var äckligt trött och höll på att somna hela vägen hem. Som tur var hade jag Malin i luren som höll mig vaken. ;)
Ville inte åka hem, vill flytta till bergshammar! Trivs så himla bra där på gården. Tänk om liksom. :)

Oh snart kommer Ila! Nervös nervös nervös!
Nu ska jag duscha av mig gris.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer Ila? :)

2011-01-26 * 18:34:03
Postat av: Nikoba - Emma

Svar; Nästa vecka :)

2011-01-27 * 14:29:01
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0