21 januari

Hallå allesammans.
Bloggar från strängnäs, eller ja Bergshammar. Karl är jobbar och jag tyckte det var för kallt att titta på. ;) Var med några timmar när han klyvde ved men allt för dåligt klädd för att vara ute. Så när vi tog lunch stannade jag hemma. Lekt hemmafru och diskat osv. ;) Så nu får jag lov att känna mig lite dutkig. Bäddade även sängen morse, minns inte när jag bäddade min egen sist. Illa. Men är man med en ordingsam människa så blir man liksom lite smittad. Eller så är det av ren rädsla för man inte vill känna sig så jävla dålig och slö. Vilket jag är när det kommer till mitt egna hem. I stall osv vill jag ha ording & reda, men hemma, skitsamma liksom. ;) Men får nog lov att bli ändring på det nu. Annars orsakar jag nog nervsammanbrott hos en viss karl. ;)

Har iallafall fått åkt lastmaskin idag. Första gången. Yeeah. Men vågade inte köra själv. Inte när det är isgata ute. Det är dömt att misslyckas. Hihi. Förstår mig inte på sån där midjestyrning så ska jag köra lastare ska det ske på en stor grusplan första gången. ;) Men det är åtminstonde mysigt att sitta & pussas i hytten. ^^

Träffade också Glenns chef vid frukost. Kul prick det där. Jättetrevlig. Fick berätta allt om grisarna och nybygget. ;) Så härlgt att träffa människor som är lätta att snacka med. Visst har jag lätt att ta folk, men det underlättar ju om personen i fråga bjuder lite på sig själv. :)
Trivs iallafall skitbra här i bergshammar. Får väl ta & flytta hit. ;) Bli hemmafru & föda åtta barn eller någe. Haha

Men nu ska jag försöka roa mig här hemma. Tur att man kunnat ockuperat Glenns dator. Brukar inte vara något problem att fördriva tiden bara man har en dator. ;) Kanske borde installera msn. Haha vågar jag det? :O Vi får väl se.

Ha det toppen allesammans. Imorgon stockholm!
// Emma


Kommentarer
Postat av: Malin Andersson!

Neeeej!! Du får inte flytta :`(

Du ska stanna här!

2011-01-26 * 16:36:27


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0