19 januari

Hej nu är jag trött. Sista jobbdagen imorgon. Ska bli underbart med långhelg, även om det kommer vara full rulle från start. Imorgon måste jag dessutom rusa in på marieberg & köpa ett par nya jeans. Minns inte när jag köpte det senast. :O Ojoj. Kan bli spännande.

Dagen har vart lång. Vart på jobbet i nästan tolv timmar. Suttit i möte med rådgivare istort sätt hela dagen så lagom trött i knoppen. Men jag & praktikanten har hunnit börja kastrera några kullar iallafall. Fosrtätter med det imorgon är det tänkt. Så himla tråkigt att kastrera. Suck. Arga suggor, skrikande smågrisar & pungvätska överallt. :P Någon som vill byta? höhö..

Nej men seriöst, inget vettigt att skriva. Min blogg börjar bli så sjuuuukt tråkig. Hoppas det blir intressantare snart. Att jag får något att skriva om, annars lägger jag ned skiten. Känns ganska meningslöst.

Men med mat i magen, disk diskad & strax djuren matade så ska jag
packa inför helgen sen krypa ned i sängen. :)
// Emma


Kommentarer
Postat av: emelie

heej!

Ett tips är att läsa andras bloggar och få lite tips om vad man kan skriva om! =)

jag tycker inte du ska lägga ner din blogg! jag läser den nästan varje dag! =)

kram på dig

2011-01-20 * 10:47:00
URL: http://dansantakossan.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sluta inte blogga emma! :) Är alltid roligt att läsa oavsett opm det händer så mkt eller inte. Är skönt att se att andra också har lite perioder där det inte händer så mkt, precis som än själv :)

2011-01-20 * 15:08:18
URL: http://lellelilla.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0