14 januari

Sådär, nu ska vi se om jag kan få ihop ett lite vettigare blogginlägg.
Igår var jag skapligt trött efter Glenns & min kväll. Blir ju alltid ses när man ses. :)
Brukar ju vara så att man däckar hemma i soffan när det är såna där dagar, men igår så kom ju en ledsen Malin här. Kärleksbekymmer är aldrig kul, så då är det tur att man hara varandra för tröst & stöd. Tänker på dig gumman. <3 Finns här.
Malin sov alltså över hos mig igår. Tackar aldrig nej till nattsällskap. :) Även om min Glenn är bäst hihi ;)

Gått bra på jobbet. Lugnet före stormen nu inför grisning. Pysslar om suggorna & fixar i stallarna. Idag fick jag även lite pappersarbete gjort. Skönt att få undan allt. I helgen kommer nog flertalet suggor att grisa. Ska bli kul att visa runt söt i stallarna då. :) Fast han vill väl mest glo på alla maskiner. ;) haha

I helgen ska jag dessutom plocka med Glenn hem till Askersund och visa upp honom för mamma & pappa.
Sen på söndag ska vi fira faster och gå på resturang :) Mysigt!

Nä nu ska jag umgås med Malin, sen ikväll kommer Glenn. :)
Och snälla E. Jag vill inte vara osams...
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0