27 februari

Här sitter jag, mätt i magen som tusan. :) Nyss avslutat en jättegod middag med hemlagad fisksoppa som jag lagat ikväll. En rätt vi fick laga i hemkunskapen i 9.an någon gång. ;) Gott iallafall.
Till lunch åt jag & hjärtat våfflor, som även dem var helt hemlagade med eget recept. Visst är vi duktiga? :D
Glenn får mig liksom att vilja vara huslig, speciellt i köket. Konstigt jag som aldrig varit för sånt. :)

Dagen har flugit iväg som vanligt. Så sjukt, tiden bara rusar fram när vi är tillsammans. Känns knappast som vi bara känt varandra några måander. Snarare år. Min fina karl. <3

Men imorgon åker han hem till strängnäs igen för att jobba. Usch hatar de dagar vi är ifrån varandra. Då rusar inte tiden det minsta kan jag lova. Då går det snarare på snigelfart. Tus han kommer på onsdag igen. <3 Då ska han dessutom till nya jobbet och skriva anställningsapper och parta om vårt kommande boende! :D

Jaha vad händer på Ila-fronten då? Ja ni, inte mycket. Hon är ju helt bra från koliken nu iallafall. Äter, dricker och skiter precis som hon ska. Men knölen på frambenet är kvar så vågar fan inte rida. Hon är varken varm eller öm. Har klämt och kännt på den där förbannade knölen och blir inte ett dugg klokare. Det är bara vid böjprov hon visar hälta. Så skumt. Blir väl veterinären om det inte går ner snart.
Annars är hon snäll och mysig och har kommit in så fint i flocken. :)

Nu ska jag ge min karl lite massage eftersom han har ont i ryggen stackaren. Sen blir det snart sängen. Upp och jobba imorgon efter en hel vecka sjukledighet.
Har ju även lite mer att tänka på. :) hihi

Godnatt på er!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0