24 februari

Omtumlande dag. Minst sagt. Eller ja, kanske kanske inte. Vi får se.
Har iallafall vart i bergshammar hos älskling och haft det mysigt som vanligt. Medan han har jobbat så har jag tagit det lungt. Vill bli av den här förkylningen nu. Feberfri är jag iallafall. Värst just nu är hostan. Så fort jag gör något mer ansträngande än att ligga i soffan hostar jag fan sönder. Blä vad tråkigt det är.
Men det går åt rätt håll iallafall. På måndag blir det jobbet igen. :) Missat hela grisning nu ju. :(

Helgen ska spenderas med hjärtat mitt som vanligt. Får väl se vad vi ska hitta på. Dyr månad den som kommer nu så allt för mycket pengar ska vi inte slösa ;) Kanske en tripp till askersund? Eller finns det någon/några där ute som vill ses och hitta på något? :)

Nu ska jag umgås lite med djuren sen blir det sängen för min del.
Inget vettogt att blogga om idag iallafall.


Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

Jag vill ju umgås med dig nåndag! I helgen ska aj jobba.. men vi får försöka få ihop nån dag som passar oss båda tycker jag! :D

2011-02-25 * 11:20:21
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jossie

Sv: Vi planerade ju graviditeten så jag häll ju koll på mensen, och så var den öven en vecka sen (jag brukar ha väldigt regelbunden, typ komma exakt på datumet men så hade jag ju haft p-stav innan så då var det lite annorlunda så jag visste ju inte hur mensen skulle bli efter jag plocka ut den). Men iaf, sen började jag må supersuper illa. Kunde knappt ta mig från en plats till en annan utan låg i sängen eller soffan i stort sett hela tiden. Hade jättesvårt att få i mig något att äta eller dricka, men när jag väl fick det så mådde jag bättre. Så jag mådde illa första veckorna, sådär som att man nästan kollapsar så fort man ställer sig upp för allting bara snurrar. Usch, de va hemskt! Värsta under hela graviditeten var under mina första veckor alltså, blä på det. Sen spydde jag lite också, men inte så mycket.

2011-02-25 * 11:31:11
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jossie

Just ja, sen i början så var jag väldigt väldigt trött också... Så illamående och trötthet skulle jag väl vilja säga var mina första symtom, men som sagt så visste jag ju att det berodde på graviditeten direkt ;) Vart inte förvånad när jag plussade på stickan precis hehe ;)

2011-02-25 * 11:36:23
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0