23 februari

Hallå alla.
Sitter just nu på bergshammar hos älskling. Kom iväg igår iallafall. Kände mig riktigt pigg framåt kvällen när Glenn & jag for in till strängnäs på fika. Men inatt, fy fan vilken natt! Några timmar efterr att vi lagt oss vaknade jag med feber igen. Kallsvettig & ville bara krypa ur skinnet. Fick ingen ro! Dessutom jättetäppt i näsan & hostig. :( Synd om lilla mig, faktiskt. Sov illa resten av natten sedan. Idag har jag vart seg & konstig. Skulle tro att jag har feber nu med. Känner mig varm & kall samtidigt. Har dessutom grym huvudvärk & är matt i hela kroppen. Förstår inte hur jag ska kunna jobba imorgon. Ska ringa Anders sen ikväll och diskutera hur vi ska göra. Borde nog inte jobba men kan ju inte vara borta hur mycket som helst!

Men igår när jag fixade med stallet var jag svimfärdig efter bara mockningen. Så fort jag anstränger mig blir jag andfådd och börjar hosta som ett as. Kroppen säger liksom stopp. Hatar att vara sjuk..

En ännu roligare nyhet är att jag möttes av en halt Ila igår. SUCK! Verkar som de busat i hagen så Ila ömmar på höger fram där hon har en mjuk knöl. Blivit sparkad?! Fast den är inte varm och hon markerar bara när man gör böjprov. Hm.. vad mer liksom? :( Hon får några dagar på sig så får vi se.

Nu ska jag gå och lägga mig en stund innan hjärtat slutar jobba. Är så himla trött..
Hoppas alla där ute mår bra i kylan.
Fick se en underbar soluppgång imorse när Glenn skulle upp till jobbet. Synd att man aldrig lyckas fånga det bra på bild. Speciellt inte mobilbild. :P


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0