10 februari

Hej och hå, dags att visa att jag lever, även om det är knappt. Höhö.. ;)
Ne men är stressad som fan över jobbet. Sover dåligt, har huvudvärk & nu har magkatarren börjar göra sig påmind. Inge roligt alls. Är riktigt turbulent nu.. skitjobbigt. Svårt att hitta motivation. Men men, nu börjar ju saker och ting röra på sig. Så jag hoppas på att det blir bättre.

Med Ila går det bra. Vi tog oss en lång skrittur igår. Mer eller mindre ofrivilligt lång. ;) Skulle ta en runda som inte var så lång, men jag red fel såklart så det blev en jävla bit. Ila var helt slut på hemvägen så hoppade av och gick bredvid henne den sista biten. Red barbacka. hihi :) Men hon skötte sig kalas. Lite tittig på alla föremål som kan hoppa upp och bita henne. ;) Speciellt ladugårdar och parkerade bilar. Knasmajan!

Dock var det en idiot till bilförare som vägrade bormsa när han körde förbi oss så hon blev lite änglsig ett tag. Men det lugnade ned sig efter ett tag. Hatar såna där jävlar som inte har något innanför pannbenet! Gaaw! Någon kan ju för fan dö!

Just ja, hon är ju rakad nu också. Iallafall på bringan och lite under magen. SÅ igår blev hon inte panikartat svett iallafall. :) Hon skötte sig sååå fint när jag klippte. Visst hon tyckte inte om det men stod snällt ändå större delen av tiden. Fina fina häst. <3

Hon går nu med de andra hästarna och det var inga som helst problem med att släppa ihop dem. Det gick som på räls & dte är fortafarande lugnt i flocken. Jätteskönt!

Ska väl försöka hinna med att rida henne en sväng imorgon, eftersom jag och älskling ska hem till Halland i helgen. :) Så har utsläppet på lördag innan vi åker. 5h i bilen blir det. ;) Nice. :P
Ska bli underbart att få umgås en långhelg till med finaste, och dessutom få träffa hans familj för första gången. *nervöst*
Du & jag älskling. Du & jag mot världen. <3

Nu kommer snart en tjej och ska plocka med sig råttorna. Skönt att de får komma till
någon som orkar lägga ner energi på dem. :)
Ha det gött!
// Emma


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kul att det går så bra med Ila! Ha så roligt i helgen! :)

2011-02-10 * 18:24:30
URL: http://lellelilla.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0