Tredje advent

Gud det är snart jul! Jag har inte en enda julklapp fixad ännu. Phu!
Ska tigga barnpassning så snart som det bara går så jag kan ta min karl ut på julklappsjakt! Min julfrid kommer inte infinna sig så länge jag har dem kar att fixa. Det är ett som är säkert.

Men idag her vi haft en riktig mysdag.
Jag fick sova ut lite imorse då jag vaknade med en fruktansärd huvudvärk. Haft det mycket de senaste dagarna vilket inte alls är roligt! Det var iallafall jätteskönt att få sova lite. Tusen tack älskling för att du tog Casperliten. ♥
När jag vaknat till så fotade vi varandra tillsammans med Casper. :):) Älskling är min fotolärling, även om han inte vet om det. ;) Jag är ju lite petig med vinklar osv, vilke han inte är van med. hehe Han blir bättre och bättre. ;)

Efter lite lunch & pyssel här hemma så packade vi ned e övertrött bebis i barnvagnen och tog oss en promenad i vintersolen. Casper somnade direkt och vi ar ute i säkert två timar. Jätteskönt! Men jag känner fortfarande av lite i bäckenbenet när jag går för länge. Men det blir bättre och bättre. :) Hallå jag födde barn för 5veckor sen, då är det okej med lite krämpor. ;)

När vi kom hem fortsatte Casper sova så i passade på att duka upp lite fika och skriva julkort. Hela 23st blev det sammanlagt. Känns skönt att ha det fixat nu. :)

Nu har Casper precis vaknat så älskling kör utfodring. ;) Jag ska strax hoppa in i duschen innan jag ska börja med kvällsmaten. Sedan får det nog bli soffmys tills vi ska sova.

Har en sak som tynger mig en dag som denna. Fina, fina Aegir är ute till försäljning. Jättebra att han kommer ifrån turridningsverksamheten då han inte alls är en häst för sånt. Men nu försinner nog alla chanser att få återse honom.
Önskar jag kunde ta honom, men tid och energi finns inte nu. Dessutom tycker jag att de begär lite för mycket för honom. Skittrist! Skulle gärna fått en andra chans med honom. Lärt känna honom från grunden, på våra villkor. :(

Men jag hoppas han kommer till ett bra hem! Vem vet, kanske vi möts igen.. ♥
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: tjockismamman

Äh glömde helt o hållet GRATTULERA till gossebarnet..

Guud vad mysig första jul o allting..åh



Ni kommer få en fantastisk och äventyrlig resa med eran gosse kan jag lova..

2011-12-11 * 19:50:10
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/
Postat av: Agnes

Sinnessjukt så söta bilder, jag dör lite smått! Speciellt den på dig och Casper samt den högra med Glenn/Casper, ACK så söta!!!

2011-12-11 * 20:19:15
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Erika

Ni är en sådan underbar familj och lyckan bara lyser ut ögonen på er :D



Jag har inte heller börjat med julklappar än, känns som om det kommer bli sista minuten :P Är helt hopplös på sånt där, haha.!

2011-12-11 * 22:30:24
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Erika

Ni är en sådan underbar familj och lyckan bara lyser ut ögonen på er :D



Jag har inte heller börjat med julklappar än, känns som om det kommer bli sista minuten :P Är helt hopplös på sånt där, haha.!

2011-12-11 * 22:30:48
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Vilka fina bilder på er! :)

2011-12-12 * 17:24:40
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vilka fina bilder. Jag vill ha dem alla att kunna visa för släkt och vänner Ni är så fina och ser så lyckliga ut. Gläds med Er gör jag.

2011-12-12 * 18:18:26
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar; Tack alla söta för kommentarerna! :') Det värmer i hjärtat!

2011-12-12 * 22:50:44
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0