MAM & packning

Hallå alla nyfikna där ute. ;)
Igår blev det inget bloggande. För efter att ha varit iväg till marieberg med familjen och handlat lite så blev det pizza i soffan framför filmen "Grabben i graven bredvid". Så bra film! Så jag struntade faktiskt i datorn.
Kvällen slutade med att båda min pojkar sov på mitt bröst. Måste vara väldigt skönt. ;) ♥

Idag har Casper och jag myst här hemma. Vi har badat och plockat här hemma. Tvättat och lagat lunch till pappa. :)
Nu på källen åkte i till maxi och handlade lite till imorgon när vi ska bila ned till halland igen för lite mer julfirande samt nyår såklart. Nyår ska firas med Glenns vänner. :) Ska bli så kul! Vi får väl se om vi får barnvakt eller inte. :)

Så vi har iallafall handlat lite gottgott til matsäcken osv. Vår tradition att köpa frallor, lite lyxigare sallad, skinka ost osv och göra lyxmackor. :D Även lite goda kakor följer med. hihi
Fick även köpt nya nappar till Caspers nappflaskor. Gått över till en större storlek nu eftersom han varit så bökig med flaskan nu. Grining och bara knipt åt nappen. Nu gick det mycket bättre, och det gick betydligt snabbare! Från matning på 20min till 10min. ;) Rinner lite bättre i storlek nr.2. Älskar förresten MAM's nappflaskor. :) Skitbra!

Oh just det! Beställde ju ett microsim till mi Iphone 4. Fick hem det idag. Då hade de skickat fel! Åååh vad irriterande. :( Blev så glad först! Tänkte att YES då får jag ha en fräsch telefon i helgen. Men icke.. :(
Ringde till tele2 igen och de skulle göra ett nytt försök. Hoppas det blir rätt denna gång. Suck.

Men nu återstår det att packa. Först åt Casper och sen åt mig själv.
Vår plan är att komma iväg runt åtta imorgon. Hua.. älskling kommer få dra mig ur sängen!
Jaja, vi får väl se hur det blir med bloggandet under helgen. :)
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

hej!

du kan åka till elgiganten! jag fick nytt simkort på 2 minuter! =)

dom fixar det helt gratis! =)

2011-12-30 * 20:27:00
URL: http://dansantakossan.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0