Juldagen

God fortsättning på er goa läsare.
Hoppas alla har det toppen med nära och kära, och att ni inte blåser bort i stormen inatt.
Jag & min fina lilla familj ska tända lite ljus, mysa ned oss i sängen framför en film. Då är i på plas utifall strömmen skulle gå. Det känns som risken är ganska så hög faktiskt.

Jaja, det har hittills vart en lugn och skön jul. :) Vi firade hemma hos mamma & pappa tillsammans med lillebror, tre av systrarn plus diverse respektive och barn.
Fått en massa fina julklappar. Främst till Casper då. :) Fick en hel flyttlåda med begagnade kläder från syster. och idag ytterliga en från storebror. Så kläder behöver vi inte köpa på ett år tror jag. Vi är så tacksamma för detta. ♥ Tacktack!
Casper har även fått lite blöjor, leksaker, mer käder, ett par ursöta skor och ett babygym. :) Så fint!

Jag fick lite bra att ha saker. En kökassistent, en ljup ugnsbakform, en kokbok, lite filmer mm. Av älsklingen min fick jag en Iphone 4!! Blev så glad att jag nästan grät. Alldeles för mycket, men ack så glad! Har nämligen svurit åt min experia nu någon månad då den håller på att lägga av. Den har spräckt skärm, stänger a sig id samtal, kameran funkar inte mm så jag behöde en ny telefon. Men hade ju tänkt köpa en själv, men älskling han före. Stort tack hjärtat! Älskar dig så mycket! Du är bäst! ♥
Jag blev dock lite ledsen i ögat när jag insåg att den kräver mindre simkort.. så måste få tag i tele2 på något sätt för att få hem ett sådant sim innan jag kan börja använda den. Irriterande. Apple, varför ? VARFÖR!? Grr..

Idag har vi vart till syster Lotta på julfika. :) Trevligt som vanligt. Casper fick en jättesöt dress av dem. Det var så fint. Längtar tills han kan ha dem! :) 
När vi kom hem kollade vi på dokumäntären om Kokvinnorna. Alltså det är ju sjukt hur, hon ena systern Britt, lever! Vi vart helt chockade! Missär på hög nivå. Förstår att hon älskade sina kor, men det är ju tur att de tog dem ifrån henne. (har tt par kvar bara). Bäst för både henne och djuren.. :/

Usch alltså.
Men nu vill jag åter igen önska er God Fortsättning.
Godnatt på er. Kram




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du kan gå in till någon butik och köpa en "apparat" som gör om simkortet eller få hjälp med det där. Tror det är det enklaste sättet. Då får man också med en adapter så det kan bli till ett vanligt sim igen :)Det tar ju annars några dagar att få hem ett om man beställer:)

2011-12-25 * 22:04:51
Postat av: Anonym

http://macbloggen.se/tips-trix/mikro-sim-till-ipad-och-iphone-4/



hjälp om man vill göra det själv.

2011-12-25 * 22:07:16
Postat av: Tele2

Hej Emma,



Vi kan beställa ut ett microsimkort åt dig utan kostnad. Det levereras inom 3 arbetsdagar och vi kan skicka det inaktivt så du kan använda ditt befintliga kort under tiden. Aktiveringen kan du sen själv göra på http://www.tele2.se/mitt-tele2.html eller genom att ringa kundservice på 0772-25 25 25. Tänk på att spara kontakterna från ditt gamla simkort innan du aktiverar det nya. Återkom gärna om du önskar hjälp med ett nytt simkort.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-12-26 * 12:05:47


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0