Fredagsmys med familjen

Idag har jag inte alls mycket att skriva om. Det har art en jättelugn dag. Casper och jag verkar inte bli sämre vilket känns skönt! Vi har myst hela dagen tills pappa kom hem och gjorde oss sällskap. :)

Det blev ingen veckohandling idag heller så imorgon är det prio ett, då det ekar tomt i kylskåpet. ;) Till fredagsmat blev det pannakka i brist på både det ena och det andra. ;) Vilke lyx. Ha!

Imorgon kväll blir jag nog gräsänkling eftrsom älskling är bjuden på "gubb-fest" hos en kompis i lindesberg. Någon som vill komma och hålla mig och lillfisen sällskap? :)

Jao, det var väl det jag hade att tillägga idag. Om jag inte ska berätta om bajsblöjor, kräk och nappflaskor. ;)
Alla får ha en fortsatt trelig kväll öskar vi på Broby! Kram ♥

P.s Vem är du "M" som kommenterar så mycket rart? Känner jag dig? :) D.s


Kommentarer
Postat av: Emma, ryttare & fotograf

Sv: Hehe, jag lägger till en bild över headern med en extra kod :D Superlätt! Testa att googla på "Bild över headern" så kommer det upp hur du ska göra! ;)

2011-12-09 * 23:01:21
URL: http://meaglin.blogg.se/
Postat av: M

Jag heter Marielle egentligen. Vi känner inte varandra men jag har följt dig både via bdb/dayviews och bloggen sedan starten av din och Pukes resa. :) Det har varit väldigt roligt att läsa om ditt hästliv då jag själv är väldigt hästintresserad, men jag tycker också att du verkar vara en väldigt snäll och härlig person så därför har jag fortsatt följa dig under hela den här tiden. :)

Casper är ju verkligen jättesöt och du skriver så härligt positiva inlägg om din lilla familj och eran vardag, så det kommer att bli jättekul att fortsätta följa din blogg även i framtiden. :)



Kram på dig!

2011-12-10 * 17:59:41


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0