Ett år sen jag mötte mannen i mitt liv

Idag är det exakt ett år sen jag satt hemma i lägenheten i kumla, pirrig som attan efter kvällens bravader. Idag ärdet nämligen ett år sen jag och min älskade Glenn träffades för första gången. Även om det känns som det gått så mycket längre.
Inte kunde vi ana att det skulle leda till något så fantastiskt. ♥ Tillomed barn har vi hunnit med. ;)
Allt började med ett mejl på mötesplatsen.se, och slutade i det bästa som hänt mig.

Ser så fram emot vårt liv tillsammans med Dig älskling. Att få vara din är som en saga som aldrig tar slut.
Du gör mig hel, du är min bästa vän, min själsfrände och jag älskar dig av hela mitt hjärta och lite till.
Du & jag för alltid. ♥


För att fira vår dag idag så åkte vi ut till marieberg. Där allt startade. Vi kysstes på platsen där vi möttes upp, gick samma väg upp till fiket som för ett år sen och satte oss vid samma ord som då. Så romantiskt! ♥
Vi satt och pratade minnen och skådade vår vackra son. Åh vad jag är lycklig!
En fantastiskt dag!

Vi köpte också med oss ett fotoalbum hem. Jag har tänkt att börja skriva ut lite familjebilder och sätta in. Har lite att pyssla med då jag ska börjafrån är jag & Glenn blev tillsammans. ;) Ojoj.
Men den var iallafall jättefin. :')

Nu ska vi strax gå och sova. Jag ska bara knata ut till kaninerna först och natta dem. :)
Jag har lagat mat åt oss och nyss badat lilleman.
Imorgon förmiddag ska vi in till BVC för kontroll igen. :)

Tack för alla fina kommentarer ni gett!
p.s detta är mitt 600.e inlägg hihi d.s
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Jonas A

Grattis till er :) Ni är så fina tillsammans!



Nu hoppas jag snart det är min tur att fina tjejen i mitt liv :)

2011-12-12 * 23:33:57
Postat av: Ank

Grattis till er, ni är så fina ihop!

2011-12-13 * 00:02:52
Postat av: Jossie

Grattis! :)

2011-12-13 * 09:01:34
Postat av: Erika

Åh grattis :D :D

2011-12-13 * 09:38:20
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Grattis! :)

2011-12-13 * 10:28:13
Postat av: M

Grattis! :)

2011-12-13 * 15:54:08
Postat av: Martina

Javisst är Mötesplatsen en helt otrolig sajt :D Jag hitta också mannen i mitt liv där för ca 7 månader sen och i sommar ska vi gifta oss! Hur underbart som helst <3 Grattis till er båda :D

2011-12-13 * 21:06:06


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0