"En mycket fin pojk"

Idag har vi vart på BVC med Casper. Han hade växt ordentligt och väger nu 4415g och är 55cm lång. Ha växer så det knakar vår lilla son.
Vi hade också tid hos barnläkaren för 1 månadskontroll. Han hade inget att anmärka på utan betyget var som rubriken lyder; "En mycket fin pojk". Hihi

Angående skruttens utslag har han lite skorv i nacke & huvud, sen ett slags hormonutslag i ansiktet. Så det var abslut inge konstigt utan vi ska fortsätta och smörjin det som vi gjort nu för att lindra. Vi var iväg och köpte Locobace® REPAIR igår på apoteket, och det har verkligen gjort susen! Blivit mycket mycket bättre redan. :) Jätteskönt!

Nu ikväll förbereder vi för avfärd mot Halland. Vi planerar att komma iväg så tidigt som möjligt imorgon. Vi får väl se hur det blir med den saken. ;) Men nästan allt är packat, lillen badad och jag ska ställa mig och göra matsäck strax.
Har precis skrivit ut lite bilder på Casper som farmor ska få. Vilket är en överaskning Jonas, om du skulle råka läsa detta. ;)

Nej nu måste jag sätta fart. Mina pojkar ligger och sover på gästsängen bakom mig. ;) <3
Älskar min lilla familj, kan inte säga det nog många gånger. Ni gör mig till världens lyckligaste!

Innan jag avslutar så skriver jag en rad till dig pappa.
Tänker på dig och det kommer gå så bra imorgon ska du se, var inte orolig.
Älskar dig!



Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0