Charmigt inlägg

Idag tänker jag inte skriva så mycket, utan bjuda på en hög med charmiga bilder på vår lilla kille istället som var på så bra humör imorse när vi hade vårt morgonbus. hihi Vår charmknutte! ♥

Men dock måste jag berömma mig själv som kom ut på en promenad idag, och inte har småätit något alls på hela dagen, förutom en apelsin & en mandarin. hihi Tackar gudarna för citrusfrukter! Äntligen säsong för dem igen. Beroendeframkallande, och tack och lov nyttigt. :)

Nu sover lilleman, och jag ska ta min stora karln och gå och sova. :)
Men först ska kaninerna tas in för natten.
Kram


Kommentarer
Postat av: Jonas Andersen

Så fina bilder :)

2011-12-21 * 14:03:18
Postat av: Alexandra

Så söt han e! =) Har själv en liten tös här hemma på 3 veckor! Dem är ju helt underbara! <3

2011-12-21 * 20:56:00


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0