Babygym & besök

Åh jag borde inte sitta här. Ska laga mat och det är jättsent! Mamma, pappa & lillebror har vart här på fika ikväll så allt har blivit förskjutet. Men ska bara laga något lätt tänkte jag. En currypasta med kyckling. :)

Idag har gullungen och jag myst hela dagen. Vi tog sovmorgon och gick inte upp fören halv elva. Så skönt! Åter igen som ett slagfält utanför fönstret efter nattens storm. Blåsten hade slitit sönder haspen på drägstugan idag igen. Suck.
När Casper & jag ätit sen frukost så satte jag igång med att storlekssortera lite av hans nya kläder. strl 50, 56 och 62 var det som fick bli framme. Resten fick åka ned i lådorna igen för att komma upp senare. :) Lilleman måste ju växa lite föst.
Sdan byggde vi ihop hans nya babygym som han fick provligga i. Han är lit för ung ännu men tyckte det var het okej att ligga i den. Skrattade tillomed lite åt figurerna när jag rörde dem och viftade glatt med armarna. ;) hihi Några veckor till så är han nog i full färd med att förska ta dem. :D

Var skönt att ha en dag hemma idag faktiskt. Borta bra men hemma bäst. :)
Nu vill jag bara gosa ned mig hos min kärlek samt få lite mat i magen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vilka fina färger det blev med babygymmet :)

Han är så fin lilla Casper, det har ni gjort bra ;)

2011-12-28 * 08:50:10
URL: http://erikashundliv.blogg.com
Postat av: Erika

Det är helt okej, den andra blev typ kapad och jag kom inte in på den, så den använder jag aldrig längre. :)



Ja, men jag kan ju inte sånt där med layouter.. :P Tycker det är jättesvårt... :P



Kramar



2011-12-29 * 17:18:08
URL: http://erikashundliv.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0