Full fart

Nja, inte direkt. Men det borde vara det på mig just nu. Har massor att fixa med.
Imorgon ska vi nämligen åka upp till stockholm då älskade syster ska gifta sig. :)

Så jag ska strax åka ut till marieberg och köpa något som jag kan ha på mig. Jag är rätt duktig på att göra allt i sista minuten. hehe. Nä me jag hade tänkt ha en klänning här hemma, men har ångrat mig. Så jag ska åka och se om jag hittar något annat som faller mig i smaken. Måste dessutom ha ett par skor!
Det ska väl tilläggas att jag hatar att shoppa åt mig själv. Suck.

Här hemma har jag en helvetes hög med papper att sortera + räkningar att betala. Fått order av mannen i huset att jag måste ta tag i skiten idag. Så det är väl bäst att lyda? haha Annars kanske han straffar mig med diverse pussförbud eller liknande, och sånt går minsann inte an i min värld! ;) hihi

Jag är förresten ledig från jobbet idag. :) Kompledig alltså. Såklart måste det bli fantastiskt väder som gör att karl måste jobba till sent ikväll. Kan inte tröskningen vara klar typ... igår!? jag vill ha min kärlek hemma hos mig. <3

Nej dags att åka. Brumm brumm.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Svar: Du skrev exakt det jag redan skrivit till dig..? Om att du givetvis ska skriva det du vill i din egna blogg. Och jag tycker inte din blogg är tråkig eller att du klagar jämt, då hade jag ju inte läst din blogg! Jag gillar att läsa om din vardag och nu med gravidtiden. Förstår om du tycker det var en onödig kommentar och jag ber om ursäkt för det. Det var inte meningen. :/ Svårt att förklara hur jag menade med min kommentar när du inte varit i samma sits som mig..



Och ang jobbet så menade jag verkligen inget negativt (som jag skrev!) utan menade mer att du borde få havandeskapspenning om det är så tungt, vilket jag förstår till 110 % att det är! Visste inte att du kände som du gör, att du vill jobba och inte vara hemma. Hur ska jag kunna veta det?



Jag vill inte heller tjafsa eller på något sätt lämna en dum kommentar. Eftersom jag endast läser din blogg och facebook vet jag ju inte mer än jag läser. Och jag menar det verkligen när jag säger att jag hoppas de sista veckorna går bra för dig. Men du får tro vad du vill. Jag tycker det är superspännande i vilket fall som helst och kommer fortsätta läsa din blogg! Kommentarerna kan jag ju spara på så det inte blir mer missförstånd i framtiden.



Ha en fin helg!

2011-08-26 * 21:27:37
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0