20 april

Åh vilket vårväder det är. Man blir så himla pigg av sol & värme. Även om värmen redan slagit till i grisstallarna. Varmt för alla våra nassar. :( Dessutom blir det rätt jobbigt att jobba när det är för varmt. Men utomhus klagar man absolut inte! Önskar hjärtat slapp jobba så länge så jag kunde åka och visa honom banansjön som är så vacker såhär års. Den där sjön vi var med Smilla till förra våren. :) Underbart där!

Nyss haft en kille här och kikat på lägenheten. Han verkade väldigt intresserad. :)
Ska bli sååå skönt att komma ut till broby. Vill flytta nu nu nu nu!

Hm, nu fick jag bloggtorka. Det var ju nåot jag skulle berätta! Åhh.. irriterande. Jaja kommer jag på det så meddelar jag er. Okej? ;) Nu ska jag & Smirre fortsätta njuta av vårvädret.

Hej hopp på er!
// Emma


Kommentarer
Postat av: Jossie

Vilka härliga vårbilder! :)

2011-04-20 * 22:12:38
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

allafattar ju att du är gravid, varför inte bara gå ut me de då?

2011-04-21 * 08:30:28


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0