17 april

Nu gott folk är jag på mycket bättre humör så tänkte skänka er ett lite muntrare inlägg. ;)
Här nedan är ett litet collage av bilder från den senaste månaden. Kanske ingen som bryr sig men bloggen blir så mycket piffigare med bilder. ;) Hihi.
Observera min charmiga katt som var ute och jagade skator igår utanför köksfönstret här i kumla. Haha.. när han skulle ned ramla han ned. ;) Tror ni han skämdes? Inte blev det bättre av att skatorna skrattade vidare åt honom. Hihi

I skrivande stund håller jag på att tömma akvariet. Ska flytta det till huset idag så fiskarna bor tillfället i en liten plastlåda och akvariet är halvtomt. Väntat på älskling som vart och hämtat ett släp att köra akvariet plus en hel del möbler i. Han får stå för att bära allt vatten förstår ni. ;) Snäll som jag är. (A)
Vi ska dessutom åka till ikea och hämta en ny säng. Full fart idag med andra ord! Önskar helgerna var lite längre. Man hinner liksom inte.

Igår var vi på 60års-fest hemma hos mamma & pappa. Hela syskonskaran var samlade vilket inte händer så ofta. :) Var jättetrevligt med god mat och fint sällskap. Dock blev jag vråltrött vid elvatiden så däckade med hjärtat i mammas och pappas sovrum. Inte lätt. hehe..
Älskling som skrytit så om att han tål hur mycket sprit som helst är bakis idag. ;) Haha.. någon har visst legat av sig lite på sista tiden. Eller hur var dte nu älskling? Haha

Så vad har hänt mer? Jo Ila har åkt hem till sig igen. Saknar henne men samtidigt skönt. Inte så kul att stå med en trasig häst. Speciellt inte nu när allt är som det är. ;)

På jobbet är första nya BB-avdelningen klar. Superfint är det. Lite ovant med dessa boxar bara. :) Nästa vecka ska suggorna börja grisa. Spännade!
Theresa ska in på operation nu snart så kommer bli ganska mycket själv nu i några måander framöver. Får väl se hur det blir. :)

Har nog hur mycket som helst att berätta men då får jag sitta här hela dagen och nu måste jag faktiskt rusa. Älskling är hemma igen och vi ska börja bära möbler. Ska försöka få i mig frukost också. Jösses! Mer tid tack!
// Emma


Kommentarer
Postat av: Jossie

Jobbigt med hormoner som får dig att må dåligt :/ Tur att det känns bättre idag! Kul att få läsa lite om hur du har det. Härliga bilder, speciellt den på ögat! Vems öga är det? Sjukt fin iaf, hehe :D Kram!

2011-04-17 * 17:42:45
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Emma | Nikoba.blogg.se

Jo fy fan vissa dagar alltså.

Kul att höra. :)

Tack, det är mitt öga. :)

Hoppas allt ärt bra med dig och familjen!

Kram

2011-04-18 * 18:06:48
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0