9 september | djurtokig som få

Hej på er. Sitter här nyduschad och väntar på att en killkompis ska komma & göra mig sällskap. Jag kommer däcka om sisodär  en timme men det ville han inte lyssna på. ;) Vilken dag! Jag & Theresa klippte upp öron. Vi tog hela stallet innan vi sluta. Tog oss fem timmar att märka, stämpla och vaccinera nästan 400 smågrisar. Så ja, det var väl nästan avlivningsstatus på oss när vi tog lunch vid halv två. haha Men det flöt på bra iallafall. Att jag sen hade tatueringsfärg över hela mig är en annan sak. ;)

Efter jobbet åkte jag och hämtade kaninflickan jag pratade om i förra inlägget. Sitter just nu och nosar på Stampe genom galler. Ser ut som det inte kommer bli några problem mellan dem. Inga utfall från något håll och lilltjejen har redan börjar brunsta. ;) Tur att stampe är en "det". ;) Men men de får bo åtskiljda några dagar så hon får bo in sig.
Ja, jag vet att jag är djurtokig. Jag är som jag är. ;)

Nu ska jag placera mig i soffan tror jag.
Risken är väl lika hög som Mount Everest att jag somnar men vafan. ;)
// Emma


Kommentarer
Postat av: Tinna

Otroligt fin! Vilken vacker färg :D

vad heter hon?

2010-09-09 * 19:27:29
URL: http://oddtinna.blogg.se/
Postat av: Ida

naaaw va bra hon passar in :))

2010-09-09 * 21:14:26
URL: http://kaluna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nej va söt hon är :D härlig färg!

2010-09-10 * 12:53:58
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0