6 september | I min bubbla

Jävla dag, jävla jävla dag! Mer negativ energi än de orden tänker jag inte lägga i bloggen idag för den skulle förmodligen få hela blogg.se att lagga sönder.

Vart med Ida idag. Åkte hem till henne när jag vaknade och tittade på en liten kanin som hon & Daniel hittade igår kväll. Jättesöt liten kaninhona som verkade väldigt trevlig.
Gick runt i kvarterat och funderade på vart hon kunde komma ifrån och hittade en kandidat med öppen bur i trädgården så lämnade lapp om upphittad kanin med telefonnummer osv. Nu på kvällen fick dem tag i ägaren som knappt visste något om kaniner och ville skänka bort henne, så som det ser ut nu får stampe en kompis. ;) haha jag är störd jag vet, men värt ett försök iallafall.

Ida & jag spenderade iallafall dagen hemms hos mig där vi lagade toast som vi avnjöt på uteplatsen med alla hundar & Stampe. Stampe fick springa lös i hela trädgården idag, och hittade såklart ett hål att rymma ut igenom. Så han har vart och hälsat på grannen idag. ;) Han har dessutom jagat på Ninja som var helt betagen i honom. Modig terrier där.

Vid fem åkte Ida hem och har väl sen dess bara slöat. Haft en jävligt tung dag. Pratade med mamma iallafall en stund. Blir stockholm på lördag, lille axel ska döpas. Hoppas chefen lagt om schemat så jag inte jobbar bara. Sa till om det förra veckan iallafall. Men men det löser sig väl.

Nu ska jag ta in stampe, natta djuren och sen krypa ned i soffan för att sedan avlägga en
dejt med John Blund. Min bästa vän. Godnatt.
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0