21 september | vardagligt

Sitter & bloggar i en av reklampauserna för jag kollar nämligen på house. Så det blir ett kort inlägg. Har ändå inte så mycket att skriva om. Jobbade till tolv. Flyttade upp suggor till BB och fixade med suggkort, grisninglistor och diverse annat pappersarbete så dagen bara for iväg.
Fick damp på skrivaren på jobbet som jag snart bokstavligen slänger ut! Gaaw vad arg jag var!

Sen har jag bara vart hemma. Gosat med aktterna och tittat på film. Så ja, inte så mycket mer än det att skriva. Nu ska jag titta klart på House, natta djuren sen sova. Dessutom mår jag illa hela tiden. :(

Godnatt på er.
//Emma


Kommentarer
Postat av: Tinna

Har de blivit döpta ännu? :)

2010-09-23 * 22:47:40
URL: http://oddtinna.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0