20 september | en lagom mysig dag

Åh vad ledsen & irriterad jag blir när tekniken sviker. Vill verkligen, verkligen, verkligen in på msn just nu men den har inte funkat på flera timmar! Alla mina andra konton fungerar men inte mitt huvudsakliga?! Försöker få exeprthjälp av Erik men han svarar inte. fan! :'( Såå typiskt. Hoppas det kommer igång snart.

Vaknade imorse av mikeys hemska telefon då han skulle upp vid fyra för att åka till västervik för jobb. Gick upp vid nio och gullade med katterna & tog ut kaninerna. Gjorde lite frukost och myste i soffan. Försökte reda ut en massa skit mellan mig & en vän men tror jag sårat för mycket för att kunna reda ut det här. Vet ärligt talat inte hur jag ska göra. Jag vet vad som förväntas av mig men vågar jag? Vågar jag möta ett par ögon som förr var så fyllda med närhet, men som jag numera bara kommer spy ut förakt och hat? Jag är för feg. Vågar inte. Men vill så gärna göra allt bättre igen. Kämpa Emma. :(

Jaja, idag så träffade jag Lovisa Westerlund [nikonda.blogg.se] på marieberg. Var år sen vi träffades och verkligen umgicks! Så himla trevligt var det. Önskar vi bodde närmare varandra så vi kunde ses mer.
Även Ida tittade förbi och vi tog oss en tur till både ikea, hööks och stora köpcentret. Jag köpte touchskydd till telefonen och smet in på Nikita Hair och klippte luggen. Såhär mycket lugg har jag inte haft sen barsnben, men tror jag har bättre förutsättningar nu än vad jag hade då. Mindre virvlar & lockar om vi säger så. ;) Nöjd iallafall.

Nu på kvällen träffade jag emil en snabbis som var in & tittade på missarna som han tänkte ta med sig hem haha. Över min döda kropp! Mina bebisar! <3
Nu fick jag igång msn! Äntligen! .. aah nu river katterna i fönstret!

// Emma





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha man får verkligen krupp när msn inte funkar xD Jag blir fan galen på sånt!



Tack själv gumman <3 Jaa man skulle bo närmare.. Men nu får det inte dröja föör länge innan vi ses igen :) Och du blev så fin i håret, du var fin innan också såklart, men ah du fattar xD <3

2010-09-23 * 07:16:46
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0