17 september | härliga fredag igen

Åh vad härligt med helg! Här ska det njutas av ledigheten för nästa vecka drar grisningen igång. wiie! Tänkt att ta med kameran någon dag och uppdatera med lite nya frächa bilder. Får väl bli nästa helg så man inte får några klagomål. ;) Nädå det är nog lungt.

Gick bra på jobbet idag. Visserligen slagit i min stackars hand precis överallt idag! buhu. Men jag klarade minsann av att seminera tre brunstiga gyltor & en sugga idag. Jag som aldrig seminerat förut typ. ;) Maha mycket stolt över mig själv att jag gjort smågrisar idag med lite assitans av vår galt Jesus. Han är så söt! Älskar när man kliar på honom. Tror jag ska gifta mig med honom. En stor & stark karl som man vet vart man har. haha ;)

Jaja, gick halvdag idag. Sköönt. Theresa kom förbi & skulle fotat det pågående bygget. Hon klättrade upp på en av silosarna, medan jag fegade ur. Fan vad högt upp hon var. Se bild. hehe. Lille junior stod nedanför och grät efter matte. När hon kom ned nafsa han på henne för det var inte alls okej vilket han mer än gärna talar om. *s*

Efteråt så åkte vi ut till marieberg och fikade tillsammans med Teresia & Petra. Haha alltid lika spännade och umgås med de där brunstiga flickorna. Goda skratt får man, så dem är perfekt att träffa om man är lite nere.
Vilket jag vart delvis idag över en massa nerlåtande sms från en person som inte kan förstå vad jag menar. hm.. :(

Men men nu är mikey hemma hos mig och vi har precis ätit. Börjar bli riktigt bortskämd med att få mat tillagad på kvällarna. Nästan som när man bodde hemma hos sin kära mor. :)
Nu ska vi bara ta det lungt innan vi går och dejtar kudden. Både är rätt trötta av för lite sömn & jobb. Men så kan det vara. Imorgon eftermiddag åker vi till Sala & hälsar på Bina! <3

Nu ska jag vara social.
// Emma



Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0