16 september | ajaj på jobbet

Alltså seriöst. Är inne i en sån där period då det är så fruktansvärt svårt att komma på en bra & intressant inledning på dagens inlägg. :P Men på något sätt brukar det ju bli några rader iallafall.

Jobbat som vanligt. Hade som sagt avvänjning idag. Grymt otaggad var jag. Ont i ryggen så var inte så pepp på att lyfta en massa smågrisar. Dock så slapp jag lyfta då jag fick andra uppgifter då jag gjorde mig illa. Klämde handen mellan två rör när jag skulle dra ihop en grind i en av boxarna. Gjorde så ont att tårarna började rinna på stackars mig. men men sånt som händer. Kommer nog göra ont ett tag. Svullen och blå är jag. hm..

När jag kom hem så somnade jag en stund i soffan som vanligt. Haha, det är alla reklamers fel på tvn. Ligger och tittar på ett bra program sen så kommer den en reklam och då somnar jag. Haha det är jävligt illa, eller så pekar det bara på att jag har en jävligt skön soffa. *s*

Vid sjutiden kom Mikey hem till mig då han våldgästar mig i helgen. ;) Han tvingade mig iväg och storhandla så han kan laga mat & baka åt mig. ;) Vilken karl, men jag är 1000kr fattigare så nu behöver jag förhoppningvis inte handla på ett tag! haha
Just nu gör han iallafall någon rotfruktsgryta med fransyskan jag hade hemma. Gott är hungrig som en varg!

Imorgon är jag själv på jobbet. Skönt att BB är tomt på suggor istort sätt. Bara några förstagrisare som skulle grisa nu i dagarna som är instoppade. Men blir nog en del pyssel i tillväxten med de nyavvanda småskitarna. Tycker om mitt jobb! Och förresten! Bygget börjar likna något nu och inte bara en massa jordhögar. ;)

Nu snart käk!
// Emma


Kommentarer
Postat av: Jossie

Åh, jag älskar att storhandla :D

2010-09-17 * 10:14:14
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Emma | Nikoba

Svar: Jo men inte så kul för plånboken. ;)

2010-09-17 * 20:50:17
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0