14 september | inget speciellt

Inget speciellt att skriva om idag. Som vanligt med andra ord. ;)
Jobbat som vanligt, gick till lunch idag. Skötte BB, avlivade den där lilla grisen plus en till.
Strax innan jag slutade tillbringade jag någon timme i slaktstallen och flytta om lite grisar. Ska säljas en bunt imorgon så plockade bort alla bråckgrisar till egan boxar så slipper vi tänka på dem imorgon.
Har också fått reda på att det blir jag som har nästa grisning! Fan vad kul!

När jag kom hem så somnade jag i soffan, som vanligt igen alltså. ;) Nejdå men skulle titta lite på tv bara men jag slocknade. Skönt!
Dock gick jag och la mig tidigt igår så borde inte vara så trött. Var iallafall inte svårt att komma upp imorse för en gångs skull. ;)

Imorgon får väl se om jag får sova. ;) Mikey ska komma hem runt tre på natten och verkar ha fått för sig att komma och väcka mig. xD haha Men vi får väl se, då får han allt laga mat åt mig efter jobbet som straff. ;)

Nu åter till allt socialt folk på msn.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mycket fin blogg :)

2010-09-15 * 01:55:38
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: frida

fin blogg, allt bra? :)

2010-09-15 * 10:20:43
URL: http://ftob.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0