10 september | stressat som en gris idag

Helvete vilken dag, inte kul att hinna med allt på en halvdag när det ska krångla och jävlas överallt. Rekryteringen var totalt nerbajsad! Fick ta box för box och raka rent vilket är väldigt lätt med 10st brunstiga gyltor kring benen. suck! De kan vara hemskt jobbiga, speciellt när man inte har tid med sånt.
Så idag blev det en timmes övertid, för jag hann verkligen inte. haha sprang nästan i avdelningarna. ;)
Men älskar mina grisar ändå. Värsta taggad för nästa grisning, vet inte varför men bara är det. :))) Tycker om mitt jobb. ^^

Hm, händer ikväll då folket? Själv ska jag på tacokväll hemma hos Ida & Daniel. Andreas kommer och hälsar på så han får snällt följa med, kraken som är så allergisk ska dela rum med tre katter och tre hundar. Hoppas det går bra.. hm.
Kanske kommer Malin & säger hej på kvällen också. Vore superkul, verkligen!

Imorgon blir det stockholm med familjen. Syrrans lille Axel ska döpas. :) Ska bli riktigt mysigt att träffa alla syskon från storstaden. Fast har en svag känsla av att jag inte kommer vara så pigg. Får sova i bilen på vägen dit.
Sen på söndag är det helgtjänst på jobbet. Kul. Not.

Gud vilket tråkigt blogginlägg, haha. Förresten, kaninerna sitter i samma bur nu. En del slagsmål men inte så pass att jag behöver sära på dem. Hoppas de blir kompisar. hihi
Nu ska jag äta, sen duscha innan herr andreas dyker upp.

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur är lönen på ditt jobb? :)

2010-09-10 * 23:36:42
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Emma | Nikoba

Inte dne bästa, iallafall inte som halvtidare. xD men jag klarar mig :)

2010-09-11 * 10:48:04
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0