7 oktober | lite uppdatering

Nä nu är det på tiden att blogga. Visst är det fantastiskt när jag kommer i mina skrivsvackor. Skönt att jag har så trogna läsare. Hihi.

Jaha vad har hänt? Inte mycket alls. Jobbat, jobbat & jobbat. Tog en fika tillsammans med Ida på marieberg igår vilket var mycket trevligt. :) Ska ta hand om kineserna i helgen så blir fullt hus här hemma.
Ska tydligen bli medsläpad på fest också. Nice.

På jobbet rullar det på. Hade medarbetar-möte idag med våran rådgivare. Pratade om allt möjligt skoj.
Som det ser ut nu blir jag ansvarig för nya BB sen när bygget blir klart. Grymt kul!
Ska få åka och provjobba på andra gårdar och gå på lite utbilningar också ser det ut som. Alltid kul att proppa in lite mer kunskaper i sin lilla hjärna. Växte också några centimeter när jag fick beröm för dem fina grisarna som är inne i BB nu. :) Dom växer så det knakar så avvänjningsvikterna ser lovande ut. Nästan alla är knubbisar! Pyssel och tålamod ger resultat. :) Suggorna äter, ger bra di och är pigga & fräscha. Underbart när en omgång går bra, så nästa går väl åt helvete istället. ;) haha Nädå, börjar få flyt på det här nu. I'm a PRO!

Strax innan jag skulle åka hem skulle jag ge karantän mat. Fått hem säckar med ett nytt toppfoder åt dem som jag fick för mig att köra in med palldragare. Låter väl inte så avancerat men tro mig, 800kg är fan inte lätt att rubba ensam. Ont i magen fick jag för jag tog i så. ;) Men nu är den på plats.

Nu ska jag äta lite, sen blir det eventuellt marieberg med
theresa & praktikanterna.
Ha det!

// Emma



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fina dom är, saknar grisarna lite ;) Saknar dig också, massor!<3

2010-10-08 * 16:39:58


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0