13 oktober | ännu en dag

Ännu en dag går till ända. Om tio minuter ska jag bönka mig i soffan och kika på bonde söker fru & efter det är det grey's anatomy. Förhoppningsvis hinner mike hem och kan göra mig sällskap. :) Skön kväll med andra ord.
För en gångs skull har jag inte sovit sen jag kom hem från jobbet, utan fick ett ryck och startade upp en ny blogg. En blogg som enbart ska handla om jobbet. Rikitgt nöjd med den så hoppas jag har orken och hålla den igång. :)
Ta en titt om ni vill. WWW.NORPIG.BLOGG.SE

Dagen på jobbet gick fort idag. Vart själv eftersom Theresa skulle på kurs och våran praktikant sa upp sin period. Majsan på kvinnersta ringde mitt under skitrakningen i BB. Underbart att vara själv & gå halvdag. ;) Men jag hann faktiskt. Hade det vart för ett år sen hade jag inte hunnit. Hänt lite med än. För ni vet väl att jag vart anställd på norrgården över ett år nu? :D 5 oktober hade jag jubeleum. Känns kul faktiskt, och snart blir jag anställd på heltid. Woho!

Imorgon ska vi skicka 90st slaktsvin & försöka hinna klippa upp lite gyltor. Går det att köpa tid på burk? höhö.
men det blir nog bra, Theresa & jag brukar ju greja det mesta. ;) Dra in på lite frukosttid och skita i lunchen så brukar det gå. Haha

Men nu börjar snart Bonde söker fru! Njut av en vacker
höstbild tills vi hörs igen! // Emma




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är helt okej att se när man har tråkigt. :P Men det är otroligt pinsamt.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 * 17:28:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0