1 oktober | ny månad, nya möjligheter

Då är det officiellt då. Höst.
Dagen började med att jag inte kunde somna om när Mike åkte till jobbet så jag klev ur sängen vid halv åtta någon gång och gick till tvättstugan och boka in en tid redan idag

Började med att börja bråka med min vattenpump till akvariet som la av igår efter att jag rengjort den. Höll på att få damp igår kväll på den så fiskarna fick klara sig på enbart den nya luftpumpen jag inhandlade igår.
Såklart hoppade dne förbannade pumpen igång på första försöket idag, innan jag ens hunnit göra något. Suck, teknikens under. Men nu funkar det som det ska iallafall. Längesen jag hade så pigga fiskar, haha syrebrist? ;)'

Efter det så pyssla jag om djuren och satte sen igång att städa. Såg ut som ett bombnedslag så var skönt att röja undan lite och dammsuga överallt. :) Vid elva kikade Ida in med alla vovvar så vi pratade och glodde Tv medan jag for fram och tillbaka till tvättstugan. På eftermiddagen tog vi en promenad runt viaspåret, skönt även om en promenad med tre busiga hundar sällan blir så rask som jag föredrar. ;)

Nu väntar en kväll i Örebro med Mike. Träffa hans systrar och sen äta på resturang. :) Kommer nog bli mysigt. Dock ångest vad jag ska ha på mig, haha usch känns som allt sitter fult. :P Antagligen inte kläderna det är fle på men. hehe.

Jag börjar blir lycklig och det är fantastiskt!
// Emma


Kommentarer
Postat av: Ida

skönt att träffa dej igen <3

2010-10-03 * 10:37:36
URL: http://kaluna.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0