21 november | idol på besök

Godmorgon gott folk. Ny dag, nya tag. Eller vad säger man?
Kommit hem från jobbet för en stund sen. Fick hjälp av Anders så det gick väldigt fort idag. Klar på knappt 2,5h.
När jag kom hem överaskade jag hjärtat med frukost på sängen. Nu sitter jag här nyduschad och ska försöka ta tag i lite städning. Suck, alltid denna städning. Tänk om den kunde göra sig själv. Det vore fruktansvärt skönt.
Sen senare idag får vi väl se om den blir en tripp in till Örebro och hälsa på några kompisar. :)

Igår så tänkte jag & älskling lyxa till det och åkte till marieberg för att käka lite thai-buffé. Uppäckte att det var himla mycket folk när vi kom det. Fattade inte riktigt varför tills vi stötte på hans syrra maria. idolerna skulle ju sjunga där. Haha, så typiskt oss. Noll koll. Så medan vi satt och käka fick vi höra på Linda Varg, Alice och vad alla nu heter. :) Bilden nedan bevisar det hela. ;)

Efter att vi käkat följde vi med maria som skulle shoppa något att ha på sig till kvällen. In o ut i diverse butiker. VI stötte också på Suzzie & Karl. Kul och träffas. :) Fick nästan skäll för jag bloggar för sällan. ;) Så hoppas du blir nöjd nu Suzzie att jag faktiskt bloggar. ;)

Ha det bra i snöslasket allesammans!
// Emma


Kommentarer
Postat av: suzzie

Haha ja nu är jag nöjd för stunden, hoppas på mer läsning senare, dagen är låååång, mycket kan hända:)



Ha en trevlig dag :D

2010-11-21 * 13:09:02


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0