17 november | årets första rimfrost

Hörrni vad vackert det har vart ute idag. Tycker verkligen rimfrost är så himla fint. Allt blir så tyst och stilla och framförallt ljust! Det behövs verkligen nu när dagarna bara blir kortare och kortare för var dag som går. Nu är det mörkt när jag kommer till jobbet och istort sätt mörkt när jag åker hem. Gilllar det inte. Blir så trött.
Men men, hellre frost eller lite snö så det inte blir så grått ovh trist. Eller vad tycker ni? :)

Men åter till mitt liv då. Jobbat idag efter ledigheten. Skönt att kastas tillbaka till verkligheten faktiskt och träffa mina grisar. :)
Vart inslängd på personalmöte med våran rådgivare och chefen idag. Varken jag eller theresa visste om det så blev lite oplanerat sådär. Slutade med att vi satt och prata i 5h! Ojoj, men skönt att reda upp lite saker. Hm.
Sen hade vi lite snack om den nya produktionen osv. Blir bara mer och mer exalterad! Ska bli så spännade! :D

Men nu skriker magen efter mat. Mår fortfarande illa av penicillinet och magen är paj, men är glad att aptiten finns kvar. :) Saknar hjärtat så det gör ont. Fick ett sånt gulligt sms imorse att jag satt och log fånigt hela frukosten. hihi. Hörs imorgon förhoppningsvis!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0