15 november | lite frånvarande

Hej allesammans.
Vet att jag är väldigt dålig på att blogga numera. Ingen lust alls faktiskt eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om. Så intressant är inte min vardag. Fast läser man igenom folks bloggar så handlar det ju igentligen om just ingenting utan bara olika människors "tråkiga" vardag. Men är folk intresserade av vad man ätit till lunch, vad man tänkt köpa sig för kläder, eller vilka man ska träffa i helgen så får man väl försöka blogga lite ändå. ;) Någon gång kanske min blogganda kommer tillbaka. :)

Mitt liv just nu då, i november 2010. Ja ni, allt rullar på. Har vart ledig sen förra onsdagen. Åkte i samma veva på en krånglande visdomstand som slutande med en penicillinkur på 10dagar. Aldrig haft sådan tandvärk. Käka minst åtta värktabletter om dagen för att ens kunna vara som en människa. Nu har smärtan tack och lov avtagit och jag är på bättringsvägen. Tur det, för imorgon ska jag jobba igen.

Men dagarna fylls av kärlek och mys från min fina karl som bjudit mig på både mat, blommor (som han bundit själv) & ett fint smycke. Alla säger "det trodde jag aldrig", och vet ni vad? Inte jag heller, men är så förbannat lycklig att det blev vi. Känner mig otroligt uppskattad och är så glad över att ha någon som är ärlig och går att prata med. Känns så himla rätt allting. Det kan ingen ta ifrån oss.

Annars rullar allt på, katterna växwer så det knakar. River lägenheten i ena stunden för att i nästa vräka ut sig snarkande i soffan. Våra små pojkar. :) Idag har de fått varsitt halsband.
Just nu är de höga på kattmynta som vi smort in nya klösbrädan med. Haha, första gången jag sett effekten av kattmynta. Sweet. ;)

DE andra djuren mår bra de med. Råttorna är ett år nu, har igentligen inte tid för dem så känner sig någon maad att ta över dem plus bur så säg till. Helt gratis.
Kaninerna är mest inomhus nu. Så blött och trist väder ute. Dock skuttar de omkring lite här inne, speciellt Stampe eftersom Lillan är lite blyg för katterna. Stampe hugger ifrån när de är för jobbiga. ;)

Kan dra upp massa saker som hänt sen jag skrev sist. Krogrunda med hjärtat, Ida & några av mickes kompisar. Resa till stockholm m familjen. Firmafest mm. Listan kan göras lång men orkar ärligt talat inte.
Ska nu tillbringa kvällen med älskling. Han ska åka till leksand imorgon på jobb. Trist!
Men ger ju bra pengar i slutänden. :)

Ha det bra folket!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0