1 november | trött tröttare tröttast

Seriöst. Hela min kropp skriker SOV! Varenda liten cell vill lägga sig ner och domna bort x atal timmar. Phu.. helt slutkörd. Hm, konstigt igentligen.
Har dessutom fortfarande sjukt ont i nacke, axlar & rygg. Inte alls roligt. :( När jag kommer hem på kvällarna är jag så stel & öm att jag knappt orkar sitta. Förlåt, men måste få klaga av mig lite. :(

Men jobbat som vanligt, idag var det iallafall inte tio suggor som grisat när jag kom som igår utan idag var det bara sex. ;) Så jävla mycket smågrisar. haha, de flesta ligger med 12-13 och fler blir det. ;) Tur att några bara fått sex - sju så jag kna flytta runt lite smågrisar till andra mammor.

Fick också sådär fint o´ch härligt beröm för att jag är så duktig på gården. Det liksom värmer ända in i själen att höra. Älskar mitt jobb, trots att det är tungt, skitigt och krävande. <3

Nä nu ska jag vila min kropp.
Lägga mig i soffan & sakna älskling.
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0