22 maj: allt åt skogen .. igen

Då var man söndertrasad igen då. Just när det kändes som jag börjat ta de första stapplande steget uppåt i min mörka period. är jag förvånad att allt går åt skogen igen? Nej inte det minsta.. det är inte meningne att jag ska få må bra. Nu står inte ens Emil ut med mig längre, han lämnade mig igår och har lagt allt vi har ihop bakom sig. Delvis mitt fel att vi bröt, men jag tror inte jag har något val. Inte som det är nu .. och han verkar inte tycka annorlunda..
Men jag tänker inte måla ut vad som gjorts och sagts, det rör bara oss.
Jag har mist mitt liv helt enkelt. Jag kommer nog aldrig tillbaka..

Sen har jag åkt på någon mystiskt med min kropp. Började med plötligt nackstelhet i torsdags med föld av fber på bara en eftermiddag. Blev kallad till läkare samma kväll då de inte tyckte det lät bra. Fick träffa en grymt dålig läkare som envisades med att jag bara höll på att bli förkyld.
Nu är nackstelheten borta och likaså febern. Nu har jag istället bara ont i hela kroppen, helt skakig av orklöshet och har en blixtrande huvudvärk så fort jag rör på mig. Tog en migräntablett för två timmar sen.. den har inte hjälpt. Mår också illa och har haft lätt yrsel från och till imorse när jag var och jobbamde.
Känns som allt håller på att ge upp.. jag kan inte förklara känslan men så känns det. har dessutom ingen aptit. Ska strax åka till marieberg & träffa malin och äta på MC donken. Ska bli spännande om jag får i mig något .. Mår bara illa.

Så mitt liv är lika ljuvligt som vanligt. Är det inte det ena så är det det andra.
vet inte hur mycket mer jag orkar med, vet inte heller vem jag ska prata eftersom jag inte vet vad jag ska säga. När jag väl sitter och pratar med någon drar jag på mig någon typ av mask som bara visar ett "happy face". Tungt att skriva ut det såhär men så är det, jag ser ut att må bra och verkar dölja det rätt bra. Men jag mår inte bra, sitter fats i en jävla sörja och håller på att drunkna! Jag har tappat bort mig själv, jag är inte jag längre!
Fy fan ..

Vart finns meningen?
Vart finns livet?
Vart finns jag?

Kommentarer
Postat av: Linda ~ Corellii

Lilla vännen.. usch jag vet att allt är jobbigt nu för dig, och jag hoppas verkligen att det finns ett ljus för dig inte allt för långt bort! Det kommer bli bra tillslut, vad du än väljer och vad som än händer så kommer det att lösa sig! Finns för dig och det vet du, kämpa på <3

2010-05-22 * 18:29:36
URL: http://corellii.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Usch va jobbigt för dig gumman <3 Det kommer lösa sig på ett eller annat sätt.. Säger som Linda Kämpa på, du är stark gumsi <3

2010-05-22 * 20:41:50
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Emma || Nikoba

jag är inte stark längre .. jag är verkligen inte det ..

2010-05-22 * 21:22:28
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Amanda - Coozie.blogg.se

honey. jag vet hur de känns.

Jag är så pass deprimerad att jag bröt samman på jobbet och grät famför kunder. de är för mycket saker som händer.

Och som sagt. Saker bara bbyggs på.. tack gud för att du sabbar änns liv lixom.

Jag finns här om du vill pratas.. sms, telefon, msn, f. vad som hällst.

puss

2010-05-22 * 21:52:23
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Jossie

<3

2010-05-23 * 16:53:50
Postat av: Johanna Nordin

sv: han blöev rädd för mig. han stod och sov sen blev han skrämd av mig. så, jaa.

2010-05-28 * 18:14:46
URL: http://jjohannanordin.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0