18 maj: våteksem

Kikar bara in en snabbis och skriver några rader. Inte så mycket att säga mer än att jag jobbat första dagen efter min ledighet. Var rätt skönt.. Slutade tolv iallafall. Dock har jag insett att jag inte kommer klara halvtid så mycket längre .. har gått jättebra när jag gått på 75% under min inlärning och så.. men nu funkar det inte. Ska se vad lönen blir denna månad, annars får jag nog ta mod till mig och berätta läget för Anders.. Usch inget kul, trivs så bra så synd om jag måste slka jobb någon annanstans pga att jag har för få timmar på norrgården. Hoppas jag slipper!

Men men, till dagens stora händelse. Smilla har fått våteksem.. i pannan av alla ställen. Trodde först det bara var en rodnad efter ett fästingbett hon fått där men nu börjar det växa. Jävla skit .. Snyggt om jag tvingas raka av päls i pannan på henne.. men inget val om hon blir sämre. Suck..

Jaja blir det veteriärbesök kan vi ju ta vaccineringen samtidigt.
Men nu ska jag ta en promenad med henne. Lekt med henne i trädgården nu ikväll så hon är en glad hund iallafall. :) Därav lite fina bilder i vårgrönskan. :)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jobbigt det där med jobb :/ och halvtid också för den delen.. Hoppas det löser sig! <3



Jobbigt med våteksem :( inte kul..

2010-05-18 * 23:13:08
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Guuud, va söt hon är! Hoppas det löser sig med våtexemet. Lillan har haft en del.. Är väl så med vattentokiga golden ;) men aldrig i pannan lyckligtvis! Lycka till med jobbet också!

2010-05-19 * 13:53:36
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: Jossie

Lycka till med jobbet! Och synd att Smilla fått eksem överhuvudtaget! Hoppas allt blir bra! Superfina kort också, du är så himla duktig! :)

2010-05-19 * 15:37:42


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0