15 maj: underbar dag i kilsbergen

Vilken härlig dag det vart idag! varmt och skönt, även om jag aldrig är ritkigt kompis emd värmen så här i början på året. ;) Men härligt ändå.

Jag & Emil beslöt oss för att packa in oss i bilen och åka upp till kilsbergen och släppa smilla. Det hela slutade i att Linda och Emils mamma hakade på så hittade en jättemysig sjö där vi stannade hela dagen lång, gjorde upp eld och grillade korv och solade på stranden. Hur mysigt som helst! Smilla har vart lös hela dagen och sover som en stock nu. ;) hihi Hon har badat som en tok!
Tyvärr glömde jag minneskortet så inga bilder .. :( Men ska dit upp igen imorgon med Ida, Linda och förhoppningsvis Malin. :) Kanske några fler om Emil vill ha med sig några. :) Kommer bli toppen bara vi får fint väder! wiiie! Älskar och vara ute sådär!

Sen önskar jag med hela mitt hjärta att åren kunde gå fortare så det vart "okej" att bilda familj på riktigt. Nu är det ju bara ajjabajja från alla håll och kanter .. :P Tänk vad oerhört mysigt att ha en skrikig och konstant behövande unge i famnen som du är mittpunkten för. En som är beroende av bara en själv. Sen att det måste vara jävligt jobbigt är jag väl insatt i med men jag vill verkligen bli mamma, om inte nu så i framtiden. Jag kommer inte vara 30+ inna jag får barn, det kan jag lova. Jag längtar tillomed att ha en sparkande unge i magen! ååh <3 hihi

Men nu ska jag återvända till soffan. Tror vi har någon hör ikväll som busar med oss. Damsugaren åkte ut ur städskåpet och stereon fick fnatt igen .. :P Så kan det vara .. lite spooky.
//Emma



Kommentarer
Postat av: Suzette

Jag förstår dig, helt och fullt, jag vill också ha en unge, men jag är ju yngre än dig till och med..Men en fråga? Vem bestämmer när du är redo? Jag tror att du är mer än redo. Jag tycker du är väldigt mogen för din ålder, och jag tror att du och Emil skulle bli jätte bra föräldrar, så här får du ett go for it och inte ett ajjabajja:D

Kram på dig <3

2010-05-17 * 19:57:10
Postat av: Emma || Nikoba

Tusen tack Suzette! Tror du och Karl blir jättefina föräldrar också <3



kram <3

2010-05-17 * 21:03:58
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Aaw det där med att ha en bebis i magen längtar ja också efter ;) Men jag har blivit liite avskräckt att skaffa en liten nu :) Men jag säger som dig, jag ska bli mamma, om inte nu, i framtiden ;)



Och det är ingen annan än du (som ska bära barnet) som säger till när du är redo att bilda familj :)

2010-05-17 * 22:18:56
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0