11 mars || omplacering

Hej allesammans.
Hoppas allt är bra med er. Jag är galet trött då jag inte kunde sova igår kväll innan Emil kom hem efter att ha varit till vara. Han har bytt sin senaste bil mot en stor jeep. ;) Så jag ska kunna skjutsa på mina hästar skyller han på. ;) Haha iallfall en fydjulsdriven aoutomatare med hög- & lågväxel funktion. ;) Bara häste & släp som fattas nu då ;D

Lite update sen i tisdags då. Var & red igår efter jobbet. Gjorde ett försök att longera i djupsnön men fick erkänna mig besegrad av en halvmeter snö & en ovillig häst. Så tog en barbackatur istället med Linda & storm. Hästen gick helt okej, fast jag kunde inte njuta. Hade grymt ont i ena ljumsken. Tölta gick bra men trav & galopp var som en mardröm. :( Inte alls roligt! Så beslöt att vila idag då jag tror det var sviter efter träningsvärken jag haft sen i lördags. Ridturen på storm tog hårt på mig. >.<
Men ska väl försöka komma ut imorgon istället. Om jag inte ska åka och titta på en omplaceringshund ;) *hemlighetsfull*

I helgen ska jag kanske provrida häst. :)

Imorgon är det avvänjing! Ska bli så spännade att se hur "min" omgång blev i vikter osv! :D
NU ska jag äta en glass :') Så grumt sugen så emil åka & köpte ett paket med päronsplitt. hihi (A) Är man bortskämd så är man. :D

Ha det bäst!
// Emma

Kommentarer
Postat av: Linda ~ Corellii

Spännande med hunden.. du måste berätta nästa gång vi ses :D



SV: Okej.. bra med "tror" ;P Men ställer klockan tills så typ.. så jag räknar med 12.00. Skriv igen annars ;)

2010-03-13 * 01:53:19
URL: http://corellii.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0