6 juli | bonde & valp

Trött och sliten, ändå sitter jag här och bloggar. Man är ju för tokig.
Ska snart sova så blir ett kort och gott inlägg.

Jobbade halvdag idag sen åkte jag en sväng till marieberg och handlade på coop. Sen hem och laga mat.
Vid halv fyra åkte jag och hälsade på bondeThomas. Min goa kompis från kvinnersta som jag haft massa kul med. Speciellt i ettan. Vilka minnen!
Thomas har ju nästan flyttat hit till kumla så var tvungen att hälsa på, speciellt eftersom han precis fått hem sin lilla bassetvalp. :D Maja! Så himla söt, hihi vilken attityd! Hade en jättetrevlig kväll hos thomas ialalfall. Måste göras om!

Nyss bestämdes det också att jag ska med och titta på söta Storm imorgon hos hans fodervärd. Hon ska tydligen träna lite och monica hade blivit erbjuden att komma och kika. :) Ska bli kul att se skrutten, dock kommer man väl få tusen miljoner känslor över allt som var men men, huvudsaken är att Storm har det bra nu. :)

Nu ska jag pussa på min sötaste. <3
// Emma


Kommentarer
Postat av: Jossie

Maja är ju så söt! :) Såg bilder på henne på facebook. Jag tycker Thomas och Maja ser ut att passa tillsammans, det ser liksom ut som hans hund. Haha låter väl as-weird detta, men hoppas du fattar ;)

2010-07-06 * 21:51:53
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Lovisa

aaw vilka härliga bilder :D

2010-07-13 * 18:41:57
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0