6 januari | planerna fortsätter

Åh vad exalterad jag blir. Låt detta gå vägen nu alltså! Tänker snart inte på annat, och idag har jag fått klartecken totalt. Nu ska stallplats letas ordentligt! Mycket som ska klaffa. ;)
Sen blir det vi vi vi <3
Många vet, många förstår nog men jag vill ändå inte avslöja allt ännu. :) men det kommer ska ni se. :D

dagen har vart lite konstig idag, eftersom vi inte kom i säng igår fören halv ett någon gång så sov jag väääldigt länge. För länge.. gick upp tjog över tolv. Jippe vad bra det kommer gå för mig att komma i säng vettig tid idag. Ska ju jobba imorgon och allt.

Idag blev det varken stallet eller att åka hem till mamma. Blev en ren slappardag, förutom nu på kvällen när jag hade "planeringsmöte" med M ;)
Rätt skönt att ha såna dagar också, nu så ska vi laga lite mat. Blir entrecote & potatisgratäng med lite vitlöksbröd. :) MUMS!

Förresten jossie, theresa ska åka till colombia och hitta sina rötter. :) Därför vi är hundvakt. :)
Men nu måste jag rusa, ska steka köttet. :)


Kommentarer
Postat av: Carro

aaww men man tackar :)

Kollar nog in här ibland också faktiskt ska jag erkänna :D (fast att jag är livrädd för grisar ;D)

2010-01-07 * 00:46:35
URL: http://whyevenbother.blogg.se/
Postat av: Jossie

:) tack för att du svara, började faktiskt känna mig lite förbisedd :) Va häftigt att hon ska dit! Hoppas det går bra för henne! Hoppas det går bra med hunden, ni kanske inte kan lämna tillbaka den till henne sen när hon kommer hem igen :P

2010-01-07 * 12:45:28
Postat av: Maria Svensson

Hundvakt är kul! Kom på att om du vill läsa mer om shiban så gå in på www.shibainfo.com, där finns det lite att läsa och säkert många att kontakta.

Gå gärna in på www.okamis.se, den kenneln där vi köpte Lexi och skicka gärna iväg ett mail till Helena som har kenneln, hon är jättebra!



Rösta gärna på mig i Veckans blogg tävlingen hos Aleeekz, sida hittar du på min blogg.



Ha en fin kväll!

2010-01-07 * 20:35:24
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Ida

aaaaaa! vad glad jag blir för din skull!

2010-01-09 * 18:30:49
Postat av: Lovisa

Hoppas det blir som du hoppas! :D ja håller alla tummar å tår! ;D

2010-01-11 * 19:10:16
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0