5 januari | filmkväll

Jaha här sitter jag, nyduschad och sovit en stund efter jobbet. Slutade lunch idag. :) Känns så jävla bra att fått tillbaka bloggskrivandet, och ser ju på besöksmätaren att folk verkar uppskatta det med. :D Tack!

Just nu sitter jag och väntar på att theresa ska komma hut. Ska ju vara hundvakt åt hennes schäfer/labbe mix i sex - åtta veckor så vi tänkte låta honom komma hit och klimatisera sig vilket ger en bra ursäkt för en filmkväll med popcorn och mat. Får väl se vad det blir. Inte så välplanerat. ;) Jag är ju ledig imorgon dessutom så sköntatt slippa tänka på tiden, theresa brukar ju lägga sig assent ändå för hon ska minsann jobba ;)

Gått bra idag på jobbet, var fruktansvärt trött. Kändes som att allt stod still.. segaste skitrakningen på länge. x'D haha fast och andra sidan är det lika bra nu. Suggorna är ju så lömska nu vid grisningen. Ena dagen snäll.. andra arg som et jävla expresslok! Fick en jävla utskällning av en stor dam idag. x'D och biten i benet av en annan.. som jag trodde var snäll! elakt! :( Tur att hon inte tog sats! Då hade det nog gjort ont! :O

Imorgon blir det stallet förhoppningsvis, har också funderingar på att åka hem till mamma & pappa på eftermiddagen. Så kan mamma hjälpa mig & tvätta. höhö

vet inte riktigt vad jag ska skriva, joo igår var det en vecka kvar till jag fyller tjugo år! :O Ojoj vad tiden rinner iväg. :) vet inte ens vad jag önskar mig, men hörde att malin & ida planerade någe ;) haha

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund till innan theresa kommer. :)
Hälsningar Emma


Kommentarer
Postat av: Jossie

"Gått bra idag på jobbet, var fruktansvärt trött. Kändes som att allt stod still.." Shit! Kunde ha varit min dag på jobbet som du beskrev ;) Ja det är kul att du börjat blogga nu igen, det är kul att läsa! :) Förresten roligt att ni ska vara hundvakt, men vad ska hon göra? Ut o resa?

2010-01-05 * 19:24:25
Postat av: Lovisa

Skoj att va hundvakt :D

Shiet, redan 20 bast snart :D Bolaget ju hehe ;)

2010-01-05 * 19:32:49
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Ida

aaah va roligt att du ska vara hundvakt så länge!

då ska vi nog sno dej och öva att umgås med svart hund ;)

2010-01-05 * 22:05:31
Postat av: ämma

höhö ida, han gör utfall mot hundar, iallafall stora saker ;) så han behöver nog tränas han med ;)

2010-01-06 * 00:43:59
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lovisa T

Jag älskar att läsa din blogg :) Gött att vara ledig någon dag sådära ;) Jag längtar med tills jag får jobb ^^

2010-01-06 * 20:15:40


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0