2 januari | hundvakt, katter och hästar

Orkar inte blogga så mycket idag. Gick upp vid åtta för att ta emot idas kineser eftersom jag var hundvakt idag. :) Flickorna har skött sig utmärkt och mest sovit sig igenom dagen. :)

Jag & Linda drog till stallet vid tio, eller ja kvart över tio då Linda i anlig ordning försovit sig. ;)
Blev en lugn skogstur med fuxarna, längesen jag red puke en hel tur vilket var hur mysigt som helst, synd att de inte har broddar så man kunde snögallopera lite. :/

Aegir fick stå idag, tänkte rida honom utan träns och sadel idag men orkade inte höhö, så släppte alla tre kusar på banan och lät Linda jaga på dem medan jag fotade ;) jag är såå snäll jag vet. (a)

På eftermiddagen blev det först att knalla upp till Linda och fota hennes katter, lille goliat åkte ju till ett nytt hem nu ikväll så hon ville ha lite sista bilder på honom. Plutten, fotade även kattungen. såå charmig. xD Hoppa kunde han minsan också ;)HAHA Eller hur linda ;D
Dock var inte lindas katter så förtjusta i hundarna x'D alla var grymt taggade när vi kom. xD

Nu på kvällen har johanna vart här och hälsat på. :) Kul att få träffas och prata lite. :) Hoppas du får som du vill med alla hästplaner nu ;D haha Likaså jag & Linda :D

Men nu ska jag äta! Emil är på kalas så jag får väl mysa ner mig i soffan med en film. :)
Njut av lite bilder här nedan ni andra. :)
// Emma



       


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för hjälpen idag!



du, den bilden du har som störst... den skulle passa som en poster ju!

görfina pics!

2010-01-02 * 22:25:47
Postat av: Linda

Hehe ja som sagt mitt drivande och du som bra fotograf gav resultat :D Tack för hjälpen idag iallafall :)

2010-01-02 * 22:31:51
URL: http://corellii.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jättefina bilder :D

2010-01-03 * 20:21:45
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0