12 januari | flickor på besök

Idag så kom Malin & Ida och hälsade på här hemma. Var typ senast på studenten som vårat lilla gäng avr samlat. <3 Var jättemysigt tycker jag. Ida bakade sin välkända kladdkaka som vi satt och avnjöt tillsammans med tjejsnack. :) :) Jätteuppskattat! Tack tjejer! <3

Nu senare på eftermiddagen/kvällen åkte jag ut till marieberg och träffade theresa som ville ha sällskap på marieberg. :) Så gick där några timmar. Ser knappt fram emot att jobba imorgon.. är ensam då theresa & anders ska till norge på avelsmöte.. Dessutom är jag ju sjuk fortfarande.. mår fan sämre än igår så ska bli spännade att se hur det går. Fick veta att det ialalfall var fyra kullar smågrisar att kastrera, fyra suggor/gyltor att öronmärka och en hel drös med gyltor att vaccinera.. jippe. xD Men men bara att hugga i!

Som flera kanska märkt händer det inte så mycket på hästfronten. har grymt dåligt samvete men hinner inte nu, dessutom är det inte så jävla lockande att rida i tjugo minusgrader.. Dessutom så har jag väl gett upp med aegir nu. Han vill inte ta in någon innanför sitt skal, iallafall inte mig så känns inge kul alls trots att jag försöker. Så just nu vill jag bara att han ska få åka hem så jag kan lägga all min energi på min älskade puke. <3
Har ju börjar leta lite bland sadlar till honom. Ska köpa en ny när jag tar över honom typ. :) En allraound inrk. dressyr ska det förhoppningsvis blir, så vet ni någon hojta till. :D

Men nu vet ni läget med hästarna..ska verkligen försöka i helgen att ta mig ut till dem.
Nu ska jag hoppa in fort i duschen sen sova.


Kommentarer
Postat av: Malin

svar: det är jag fullt medveten om ;)



Rösta på mig i Veckans blogg så får du en länk, jag är nummer 4 :)

2010-01-12 * 21:49:20
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Else-Linn

Söt bild :)

2010-01-13 * 13:09:19
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

Fin blogg du har!



Frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga :)

2010-01-13 * 16:08:40
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tänk att det kan vara sådär med hästar. Du har haft puke framför näsan hela tiden och ändå inte insett fören nu att det är honom du vill ha. Var precis samma med min hemma :)

2010-01-13 * 18:48:23
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Söt bild! xD



Nee ja är inte heller så pigg på att hållas ute i denna kyla :S

2010-01-13 * 21:29:21
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0