11 januari | 20 år idag

Idag är det min dag. :) Min födelsedag. Tänk att för 20 år sedan låg jag nyfödd och skrynklig på motala BB. :) Vägde inte ens 3kg och var hur liten som hellst, vilket hängt med tycker jag. ;) Längre än 1.59 verkar jag inte bli nu när jag så vackert får lämna tonåren bakom mig och blicka framåt mot vuxenlivet. Som någon sa, bara tio år kvar till trettio.. SJUKT! :O Nu är man lixom.. vuxen. :/ Vill vara barn igen. :(

Men men, dagen har vart bra. :) Städade lägenheten på förmiddagen och åkte och handlade lite på marieberg. Sedan började väl folk rulla in vid fyra, först emils mamma & syster, sen syster netha och några timmar senare, mamma, pappa, lillebror, syster lotta m familj samt emils kusin + barn. :) Blev sveas smörgåstårta och de verkade nöjda. :) Råttorna har fått vara med större delen av kvällen och verkar nöjda. ;)

Fått pengar till ridgrejer, ska köpa mig atingen ett par nya ridbyxor eller en ridoverall. :D Sen fick jag en lavalampa som vart himla bra i sovrummet, ger ju så fint ljus. :) Sen fick jag lite *skämmabort* grejer från The bodyshop av emil med familj. :) Så hoppas på massage ikväll. hihi :3
Av mamma & pappa fick jag lite nya vårgardiner, duk, ljus och en strykjärn. :) pappa ville köpa en diskmaskin till oss men mamma sa nej, vafan mamma! xD Hade ju vart guld! ;)

Men nu ska jag lägga mig i soffan och varva ned med älskling. ledig imorgon, de tyckte jag kunde ta en dag extra ledigt eftersom jag inte är fullt frisk ännu.. hade tydligen smittat ned hela jobblaget där borta på norrgården. *ops*

Tusen tack alla som grattat mig idag!
mvh tjugoåriga Ämma.




Kommentarer
Postat av: Amanda - Bloggen om Glaskonst

grattis igen :D haha

2010-01-12 * 10:29:08
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jaa ja vill också vara barn igen :( Har världens ångest för at bara fylla 20 år :S det är ju sjukt..



Men grattis iaf gumman och hoppas du haft en jättebra dag! :D<3

2010-01-12 * 20:59:56
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Hej titta bara in. Titta gärna in i min blogg.

Ha en bra kväll.

2010-01-12 * 21:38:24
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0