10 januari | hemma igen

Ja nu är vi hemma i kumla igen, tänk vad konstigt att detta är hemma nu och inte hos mamma & pappa.. Vill knappt gå in på mitt gamla rum som står tomt nu. Så galet sjukt känsla att lixom inte bo där längre.. men ack så underbart att komma hem och bli ompysslad. :) Mamma var snäll och hjälpte mig och tvätta o allt.

Gårdagen bestod först och främst av att fira systersonen albin. Bjöds på både bullar, kakor, kladdkaka & glass. Jättegott, fast jag var inte så sötsugen. :/ Knasigt för att vara mig men alla har vi väl våra dagar. ;)
Sen på kvällen lagades skomakalåda. Min favoriträtt kan man nog säga. ;) Hemgjort potatismos med biff son ligger i brunsås och bacon! Vattnas i munnen på mig, vad gott det är!! Så igår kväll var jag mätt som en, en .. gris! xD

Idag har vi mest slappat, emil & jag rök ihop på förmiddagen men det är lungt nu tack & lov. Så don't worry.. be happy! :D
Dock så tänker jag på dig malin, imorgon ska du få världes största bamsekram av mig som tröst! vet inte om du läser min blogg men du betyder gumman. <3

Apropå imorgon.. vad händer då? JO jag blir tjogo år! WOHO.. eller någe. Blandade känslor, funderar starkt på att göra som pippi, tommy & annika och ta ett sådant där krumelurpiller så man aldrig blir stor. Gosch alltså! var det inte igår jag & ida satt i lindåsa och lekta med våra playmobildjur? JAG HINNER INTE MED LIVET! :(

men men imorgon blir det fullt upp! som tur är så vart jag ledig från jobbet. :) Så imorgon ska jag upp tidigt & städa och fixa för de som vill komma och gratta mig. :))

Har ni lust att göra en sak för mig? Gå in på lindas blogg http://corellii.blogg.se/ och kommentera att hon ska uppdatera sin blogg. ;) Då blir jag glad. haha xD Hon måste lära sig ;) hihi

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Suzette

Grattis i förskott emma:)

2010-01-10 * 21:44:38
Postat av: Amanda - Bloggen om Glaskonst

sv. jaaa jag gillar inte tiden just nu. är rätt sinnessjukt hur fort de går.

puss o kram <3

2010-01-11 * 13:57:20
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Jossie

Grattis på 20-års dagen. Jag tycker man kan bli 20 men sen inte mer :D

2010-01-11 * 15:56:14


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0