18 februari | ingen bra dag

Grymt otaggad att blogga, borde kanske skita i det över huvud taget ..
Ingen bra dag idag, Emil har fått avgå sin tjänst på lidl med omedelbar verkan. I min synvinkel är de jätte orättvisa mot honom då han inte verkat ha felat så grovt som dem tror. han & två stycken till fick avgå. En avgick självmant när emil sluta. så nu är det fyra anställda kvar. Lycka till att driva en butik med fyra personer anställa. Dåligt! ja får se om det löser sig, förhoppningsvis bara ett missförstånd. :/

Sen önskar jag någon gång kunde få lite respons och stöttning och inte bara nedlåtanden om vad jag vill göra med mitt liv.. :/ Snälla unna mig något..


På jobbet rullar det på, ringde nån snubbe från något avelsgrejs som ville köpa obet. gyltämnen. xD fattade nada först båda två haha, men sen kom det iallafall fram att han ville ha tio mer än vad som sagts tidigare så var bara för mig att gå ned och märka på 40st tjejer och skriva upp öronnr och ploka ut härstamningsbevis. :)

I BB växer grisarna så det knaaakar. :D Äntligen blivit fart på växandet nu, hoppas det håller i sig. :)) Kolla bilden nedan bara hur feta de är. xD visserligen är de där äldst men har yngre kullar som är nästan lika stora. xD höhö sånt gillar vi! :))))
och hörni, jag har inte strött boxen än, därav ingen gosig halm. :) Fick fyra skopor torv och en tuss haöm av mig en stund senare så nej djuren lider inte. :)

Efter jobbet for jag hem till ida där jag träffa hennes nya lilla flockmedlem. :9 En söt bedlingtontik som heter Ninja. :) Skitsöt, såg ut som ett litet lamm. hihi
Även malin var där så de gav mig den lite försenade födelsedagspresenten som det vart så mycket fniss om. haha

Men nu ska jag suss, fradag imorgon! *längtar*
Kram


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0