17 februari | det vanliga

Gokväll allesammans.
Inget roligt att berättaidag ärligt talat. Jobbat som vanligt, kastrerat istort alla kullar nu samt vaccinerat några förstagrisare med porcoli. :P Intressant eller hur. ;) Skämt osido. Ne men det har flytit på bra med det mesta, satt och försökte ingångsrapportera några gyltor men fattade ta mig tusan inte. xD haha vågar inte ringa support. ;) Ska försöka imorgon igen och föroppningsvis klura ut det. ;) höhö

Jag tror jag bestämt mig nu vad jag kommer göra med mitt hästeri. mer än så får ni inte veta, kommer att hålla saker & ting för mig själv. Dels roligt att hålla er lite nyfikna, dels för att slippa höra massa skit om att jag inte skulla klara det och bla bla bla. :P
Vill iallfall gratta Johanna som hittat en förhoppningvis ny stjärna! Väntar på att få fota er. :D

Nä ger upp nu, har inget mer vettigt att säga om dagen. haha, förhoopningsvis innehåller morgondagen något mer intressant att skriva om. ;)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag är nyfiiiken ;D

2010-02-19 * 20:23:24
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Ämma

Svar Lovisa: hihihi :D

2010-02-19 * 20:24:49
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0