15 februari | på bra humör

Här sitter jag, nyss hemkommen från en uppfriskande promenad med junior och maten står på spisen. Jag är på  ett himla bra humör faktiskt, som till största delen består av att jag imorgon får sova ut! Fått ledigt på jobbet då en annan tjej kunde ta min dag så jag fick sova lite. ;) Inte mänsligt att orka två veckor isträck, inte jag iallafall som får slita som ett djur psykiskt för att komma ihåg & fixa allt. >.< Fast med det menar jag ju inte att jag inte tycker om det, men det blir lite mycket stundtals så jag ska verkligen njuta av min lediga dag <3 men kommer inte släppa alla mina små söta grisar ur huvudet. ;)

Såklart ska jag åka ut till stallet och pyssla med pållarna. :)) är ritkigt sugen på att rida barbacka så det lär nog bli det imorgon. ;) Hoppas inte aegir är busig och kör med sina söta små luftsprång han börjat med. ;) Haha sötnosen. ^^
han fäller som attan nu, vill att det ska bli mildare så jag kan raka honom iallafall under magen & bringan. han blir såå svett nu. :/ Inte så roligt. Speciellt inte nu när vi ska jobba massa kondition. Men det löser sig. :)

Nu ska jag hjälpa emil med maten, och hörni, lämna någon liiiten kommentar år litte mig. ;D är så roligt att se vad nu tycker och tänker när ni läser bloggen. ;) Så får ni skälla på mig om att jag ska kommentera era bättre ;) *s*

// EMMA



Kommentarer
Postat av: Ida

så du var ledig din jävel! ;D och jag som messade dej .__.,

2010-02-16 * 11:22:36
URL: http://kinesbus.webs.com
Postat av: Malin

Har du ätit någon semla idag?

2010-02-16 * 19:03:58
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gött att va lite ledig ibland :D

2010-02-16 * 19:39:17
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0