11 februari | ingen lust

idag orkar jag inte lägga energi på ett seriöst blogginlägg. Inte så mycket folk som läst här de senaste dagarna så skadar någon ingen. ;) har jobbat som vanligt. Drog ut en lillgris som var vikt i en sugga vid lunch. Hon har legat och krystat sen igår morse så anade att något var fel när jag upptäckte att hon inte kommit igång inatt, och mycket riktigt. En liten gris låg vikt vid bäckenbenet. Sen kom hon igång själv. :)

Sen kan jag meddela att tid är bokad på ATG i örebro för puke. dags att hovarna och se om han har några förämdringar i dem efter fången. Hoppas på det bästa. <3 Saknar honom. Att få göra saker med honom. Allt blev bara så fel. Efter april så går all tid åt honom. <3

Nu ska jag glo på TV en stund och sen ha en
härligt samtal med kudden min. (:

/ Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0